قصص سكس | قصتى مع جارتى الجميلة


قصص سكس | قصتى مع جارتى الجميلة







أنا اسمي أحمد عندي 18 سنة من مصر ساكنة في العمارة اللي قدامنا واحدة متجوزة عمرها 30 سنة اسمها داليا لكن إيه مالهاش حل صاروخ مش هاقدر أوصفه طياز إيه ولا بز إيه بأمانة أول لما شفتها كان نفسي أنيكها كان الشباك بتاعنا مش بيتقفل على طول واقف فيه مستنيها تطلع عشان أصبر نفسي بضرب عشرة عليها وعدت أيام وشهور وأنا نفسي أنيكها وأمتع نفسي بيها المهم صحيت في يوم رحت التمرين بتاعي وأنا راجع من التمرين وطالع البيت لقيتها بتقولي هات لي حاجة ساقعة من البقال اللي جنبنا المهم أنا رحت وجبت لها وعملت فيها شهم كمان وطلعت الحاجة الساقعة لحد بيتها عشان أشوفها المهم قالت لي خش مش هينفع تقف على الباب كده كانت لابسة جلابية بيتي بس ماسكة عليها أوي وأنا ما كنتش قادر أمسك نفسي المهم جابت لي كوباية حاجة ساقعة وقعدت علي الكرسي اللي قصادي وكان زرار الجلابية مفتوح ومبين حتة من البزاز قعدت أبص لبزازها وأنا مش قادر المهم هي لاحظت إني عمال أبص علي بزازها بس ما اتكلمتش واتعمدت إن هي توطي عشان أشوف بزازها راح زبي واقف وبان أوي من البنطلون


راحت جاية قاعدة جنبي وقالت لي هو واقف كده ليه أنا عملت فيها مكسوف قالت لي لا ما تتكسفش أول لما أنا سمعت كده رحت حاضنها وقعدت أبوس فيها وقلت لها جوزك هيرجع إمتى قالت لي مش هيرجع قبل عشرة وكانت الساعة حوالي 5.30 قلت لها بينا علي السرير رحت مقلعها هدومها حتة حتة وقلعت أنا كمان ورحت راكب فوقيها وقعدت أبوس في بزازها الكبار وفي شفايفها وفي جسمها كله ورحت نازل وقعدت أبوس في كسها قالت لي مش قادرة خلاص نكني بقى رحت مطلع زبري من الشورت أول لما هي شافته راحت ماسكاه وهات يا بوس ومص حوالي 5 دقايق وبعدين رحت منيمها علي ضهرها وفتحت رجليها وشفت أحلى كس قعدت أمشي زبري على كسها ورحت مدخله جامد راحت هي صارخة وقعدت أنيك فيها وأكلمها وتكلمني وكلامها اللي قالته وأنا بنيك فيها ولا أحسن شرموطة المهم قعدت حوالي 30 دقيقة أنيك في كسها ونزلت جوه وفضل زبري واقف رحت دعكه في صدرها رايح جاي وجبتهم على بزازها وفضل واقف برضه قلت لها نامي على بطنك عاوز أنيكك من كسك برضه بس في وضع أحلى نكتها في كسها تاني ييجي 30 دقيقة لما شبعت من كسها وبعدين رحت جايب كريم ودهنت بيه زبي وخرم طيزها وقعدت أحشر في زبي وهي تقول لي بلاش أنا عمر جوزي ما ناكني في طيزي وأنا أقول لها ما تخافيش هادخله بالراحة وهيعجبك ومش هتسليه لحد ما دخل وقعدت أنيكها من طيزها حوالي 20 دقيقة لحد ما جبتهم في طيزها ودخلنا نستحمى وهي كانت عمالة تلعب في زبي رحت نايكها في الحمام من كسها لتالت مرة ونزلت فيه وطلعت لبست هدومي وقالت لي هنكرر ده على طول قلت لها يا ريت لما تعوزي اندهي عليا بس اعملي حسابك المرة الجاية عايز أنيك بزازك قالت حاضر يا باشا من عينايا انت تؤمر.. وكانت أول وأحلى نيكة ليا .. وكررناها كتيررررررررر
شارك الموضوع :
التعليقات
0 التعليقات

إرسال تعليق

 
Support : © 2014 اغراء -افلام للكبار فقط .
افلام كوميدية-افلام دراما-افلام رومانسية-افلام اكشن-مشاهدة افلام اجنبي-افلام كارتون-افلام وثائقية-افلام اون لاين-افلام ممنوعة-افلام قديمة-افلام هندي-مشاهدة مسرحيات-افلام مغربية-افلام تونسية-مشاهدة افلام عربي كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا/ حقوق النشر محفوظة iv>